در همکاری با اکوکلاب سی و سومین مسابقات بین‌المللی روبیک ایران توسط خانه هوش و خلاقیت هوشی نو زیر نظر سازمان جهانی در مجتمع اکومال استان البرز با حضور رکوردداران کشوری از یازده استان با موفقیت برگزار شد.

شرکت‌کنندگان از استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه و کرمان در این مسابقات حضور داشتند. این دوره از مسابقات در سه آیتم مکعب روبیک ۳×۳×۳، مکعب ۲×۲×۲ و مکعب ۴×۴×۴ برگزار گردید.

در آیتم مکعب روبیک ۳×۳×۳، حسین بوداغی روشن، عرفان دهقانی و حامد معصوم‌زاده توانستند با موفقیت عناوین اول تا سوم را کسب نمایند. در مکعب ۲×۲×۲، محمد رضا کریمی، سام مهمانی و ایلیا رشیدی به ترتیب از جایگاه‌های اول تا سوم برخوردار شدند. در مکعب ۴×۴×۴ نیز امیرعلی حقیقیان فرد، سید امیرپارسا حسینی نیری و آرین گراوندی به ترتیب از مقام‌های اول تا سوم برخوردار شدند.

احسان رجبی وحدت، مسئول بخش روبیک کمیته بازیهای فکری برگزارکننده این دوره از مسابقات سراسری خانه هوش و خلاقیت هوشی نو، توانستند این رویداد را با موفقیت برگزار کرده و فرصتی را برای شرکت‌کنندگان به منظور رقابت و نمایش استعدادهای خود فراهم کنند.

گالری تصاویر
error: