اتاق فرار جوکر

درصد سختی بازی
۷۰%

سناریو بازی جوکر (Joker)

به دنبال گردهمایی بزرگ درکشور فرانسه، روسای جمهور کشورهای اتحادیه اروپا در مرکز همایش اجلاس سران دورهم جمع شده‌اند. از سوی دیگر جوکر برگشته و در ساختمانی نزدیک سالن همایش در فکر یک خرابکاری بزرگ است. مأموران امنیتی به سرنخی دست یافته‌اند که گمان می‌رود انفجاری بزرگ توسط جوکر در حال اجرا است. حال شما تنها یک ساعت وقت دارید که جلوی این خرابکاری بزرگ تاریخ را بگیرید. درنظر داشته باشید که مسئول این بمب گذاری انسانی باهوش است. به اتاق فرار مهیج جوکر خوش آمدید.

جوکر واقعاً کیست؟

از آن جایی که اقتباس های بسیار زیادی از شخصیت جوکر شده است،. هیچ گاه نمی توان داستان زندگی گذشته او را به طور قطعی و دقیق مشخص کرد. که چه بوده است. او در فیلم شوالیه تاریکی (ساخته کریستوفر نولان). اعتراف می کند که پدری دائم الخمر داشته که همیشه در حال کتک زدن مادرش بوده است.

یکی از دفعاتی که پدر او مست و مشغول کتک زدن مادرش بوده، ناگهان چشمش به جوکر می. افتد که چون پسر بچه ای غمگین و افسرده و ناراحت، این ماجرا را تماشا می کند.. به همین دلیل پدر که در حال طبیعی نبوده، بر روی صورت فرزندش با چاقو نقش. لبخندی را ایجاد کرده می پرسد: «چرا این قدر جدی هستی؟»

اتاق فرار جوکر

در داستانی دیگر، می بینیم که همسر جوکر که یک قمارباز بوده است، بعد از. باختی سنگین،. بدهی های بسیار به بار می آورد. طلب کار ها که جوکر و همسرش را از پرداخت. بدهی ها عاجز می بینند، او را کتک زده و صورتش را زخمی می کنند.. جوکر در حالی که می خواهد به همسرش بگوید که می تواند با زخم صورتش. کنار بیاید، طرح لبخندی را با چاقو بر صورت خود نقش می زند.. اما همسرش نمی تواند این چهره را تحمل کرده و جوکر را برای همیشه ترک می کند.

این ابهام در شخصیت جوکر، چیزی است که به جذابیت او دامن می زند.

اگر تجربه بازی  اسکیپ روم جوکر  را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۰ ۰ رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
۰ نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: