اتاق فرار کلاه دوز دیوانه

اتاق فرار کرج اتاق فرار در کرج تهران اسکیپ روم کلاه دوز دیوانه
درصد سختی بازی
۷۵%

سناریو بازی کلاه دوز دیوانه (Mad Hatter)

در سال ۱۹۹۸ در شهر گاتهام (Gothom)، به مناسبت جشن سال نو کلاهی به فروش گذاشته شده بود. چند جوان تصمیم می گیرند برای خرید آن به کلاه فروشی بروند. ساعت ها از مراجعه آن ها به کلاه فروشی می‌گذرد اما خبری از آن ها نمی شود. خانواده های شان که از این موضوع ترسیده اند، موضوع را با پلیس در میان می گذارند. پلیس هم به  سرعت کارآگاهانی را برای رسیدگی به این پرونده به کلاه فروشی می فرستد. اما کارآگاهان با حضور در مکان متوجه می شوند که آن جا یک کلاه فروشی عادی نیست. به اتاق فرار کلاه دوز دیوانه خوش آمدید.

دلیل دیوانگی کلاه دوز

در زمان های بسیار قدیم و دور، در پیشه کلاه دوزی از جیوه استفاده می شد که. یک فلز مایع است. اما تنفس بخار جیوه آن هم به مدت طولانی باعث مسمویت بر اثر. بخار جیوه می شد. این نوع خاص از مسمویت باعث آسیب هایی عصبی مانند. تار شدن دید چشم و سخن گفتن به شیوه نامفهوم می شد. شخصیت کلاه دوز دیوانه در. رمانی به نام آلیس در سرزمین عجایب به وجود آمد. نویسنده این کتاب یعنی لوئیس کارول در نزدیکی. استاکپورت به دنیا امده و بزرگ شده بود. در آن جا شغل بسیاری از افراد دوختن کلاه بود. و مشاهده کلاه دوز های دیوانه و آشفته، به هیچ رو بعید نبود.

معمای کلاه دوز دیوانه

در رمان آلیس در سرزمین عجایب، در یک مهمانی چای، کلاه‌دوز دیوانه از آلیس. این سوال را می پرسد: «آیا تو نظری داری درباره ی این موضوع که چرا کلاغ،. بسیار شبیه به میز تحریر است؟» آلیس اندکی فکر می کند و جوابی پیدا نمی کند.. اما وقتی که آلیس از کلاه دوز درخواست می کند تا خودش به این معما جواب. دهد کلاه دوز می گوید: «کوچک ترین نظری در این باره ندارم.» اتاق فرار کلاه دوز دیوانه .

اگر تجربه بازی  اسکیپ روم کلاه دوز دیوانه  را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۰ ۰ رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
۰ نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: