اسکیپ روم کرج اتاق فرار کرج

اسکیپ روم کرج

اسکیپ روم یکی از مهیج ترین و جذاب ترین تفریحات در حوزه تفریحات واقعی (Real) است. تفریحات واقعی به این معنا است که بازیکنان به طور فیزیکی وارد بازی می شوند، نه مانند بازی های کامپیوتری که به واسطه ی صفحه نمایش، فضای بازی را فقط تماشا می کنند. این بازی جذای از زمان ورودش به ایران، در اکثر شهرهای بزرگ با استقبال زیادی مواجه شده است و اسکیپ روم کرج هم به عنوان یک تفریح مهیج، طرافداران خودش رو پیدا کرده است.

تعداد زیادی اسکیپ روم در کرج وجود دارد که برخی از آن ها واقعاً بسیار با کیفیت و جذاب هستند. اما هر سناریویی با سلیقه همه افراد متناسب نیست. بنابراین بهتر است که با شناخت انواع گوناگون ژانرهای اتاق فرار و بررسی آن ها، به شیوه ای ایده آل دست به انتخاب اسکیپ روم کرج بزنید.

در این جا تعدادی از جذاب ترین سناریوهای اسکیپ روم در کرج را برای تان آماده کرده ایم. که می توانید با مطالعه خلاصه داستان و شرایط بازی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.. در ادامه هم به معرفی مختصر این سناریوها می پردازیم.

بهترین اسکیپ روم کرج کدام است؟

در واقع این سوال یک جواب مشخص و قطعی ندارد. پاسخ درست به این موضوع. بستگی دارد که شما چه نوع سناریو و ژانری را بیش تر می پسندید.. اتاق های فرار در ژانرهای مختلفی ساخته می شوند: اتاق فرار ترسناک یا ژانر وحشت،. اتاق فرار معمایی یا ژانر پلیسی، اتاق فرار تاریخی یا ژانر ماجراجویی، اتاق فرار مهیج یا ژانر اکشن و…

ما در مجموعه اکوکلاب برخی از بهترین سناریوها را در هر کدام از ژانرهای بالا آماده کرده ایم.. هم اکنون به معرفی خلاصه هر کدام از این ها می پردازیم تا بتوانید بهترین اسکیپ روم کرج را انتخاب نمایید.

اتاق فرار جک قاتل

اسکیپ روم کرج اتاق فرار کرج

سناریو جک قاتل یک اسکیپ روم در کرج است که در ژانر پلیسی و معمایی ساخته شده است.. جک قاتل ماجرای یک قاتل سریالی است که در سال ۱۸۸۸ در شهر لندن، اقدام به. قتل چندین زن و شیوه هایی مشابه می کند. شیوه ی عجیب سلاخی کردن. بدن قربانیان توسط جک قاتل، نشان می دهد که او به خوبی با علم پزشکی آشنا بوده است.

حالا سر نخ هایی به دست آمده و پلیس آدرسی را یافته است که احتمالاً محل. سکونت او را نشان می دهد. شما باید به عنوان کارآگاه این پرونده به همراه همکاران. تان به این آدرس بروی و تلاش کنید تا پرده از راز این رجنایت های مخوف بردارید.

اتاق فرار ناشناخته

اسکیپ روم کرج اتاق فرار کرج

یکی دیگر از بهترین سناریوهای اسکیپ روم کرج سناریو ناشناخته است.. خانم اسمورل که در سال ۱۹۴۲ و در اواسط جنگ جهانی دوم از لندن به همراه دو فرزند. خود به یکی از روستاهای اسکاتلند فرار کرده بود، در نیمه های شب و در جنگلی تاریک،. کلبه ای پیدا می کند. شب را با دو فرزندش در آن جا به سر می برد غافل از این که کلبه،. چیزی عجیب در خود دارد. صبح با روشن شدن هوا معلوم می شود که آن کلبه یک مکان عادی نیست.

خانم اسمورل به همراه فرزندانش ناپدید می شود اما حالا شما به همراه دوستان. تان به عنوان یک گروه توریستی وارد این کلبه ی ناشناخته شده اید تا از رموز آن. جا آگاه شوید. اتاق فرار ناشناخته در ژانر ترسناک طراحی و ساخته شده است.

اتاق فرار جوکر

اسکیپ روم کرج اتاق فرار کرج

از محبوب ترین سناریوهای اسکیپ روم کرج سناریو اتاق فرار جوکر است.. در پی یک گردهمایی بزرگ از سران اروپایی، جوکر در تلاش برای تدارک یک خرابکاری. بزرگ است. او اقدام به بمب گذاری های متعدد در محل همایش کرده است و با هوشمندی. و زیرکی ذاتی خود توانسته است مأموران امنیتی را فریب بدهد، به طوری که تا. یک ساعت پیش از انفجار بمب ها، کسی از این موضوع آگاه نشده است.

هم اکنون شما به همراه دوستان تان به عنوان مأمورینی ویژه، تنها یک ساعت. وقت دارید بمب ها را خنثی نموده و از این خراب کاری عظیم پیشگیری کنید.. این سناریو اسکیپ روم کرج در ژانر مهیج و اکشن طراحی و ساخته شده است.

اتاق فرار کد داوینیچی

اسکیپ روم کرج اتاق فرار کرج

این اسکیپ روم کرج که با نام راز یا همان کد داوینچی شناخته می شود،. در ژانر اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی ساخته شده است. در طول تاریخ افراد مهم زیادی. از نگهبانان جام مقدس به شمار می رفته اند. آن ها برای حفظ این میراث. گران بها، به طور مخفیانه در تلاش بودند و برای حفاظت بیش تر، حتی محل. نگهداری از جام هم به شدت مخفی نگه داشته می شد. به طوری که تمام نگهبانان. جام مقدس هم از مکان دقیق آن خبر نداشتند.

اما اکنون آخرین نگهبان جام مقدس در موزه لوور شهر پاریس به قتل رسیده است.. او در آخرین لحظات نشانه ها و نمادهایی پیچیده را از خود بر جای گذاشت. تا شایسته ترین افراد بتوانند به آن دست پیدا کرده و جام مقدس را از دسترس دشمنان. محافظت کنند. شما باید به همراه گروه خود از این راز بزرگ پرده بردارید.. اسکیپ روم کد داوینچی در کرج در ژانر تاریخی و ماجراجویی طراحی و ساخته شده است.

رزرو اسکیپ روم کرج

حالا که با انواع سناریوها و ژانرهای اسکیپ روم کرج آشنا شدید،. می توانید مطابق سلیقه ی خود و دوستان تان، سناریویی را در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج انتخاب کنید. که با سلیقه شما متناسب تر باشد. هر چند که پیشنهاد ما تجربه کردن تمام. این سناریوها است، زیرا تمامی این چهار سناریو از بهترین اسکیپ روم های کرج بوده. و همگی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. به علاوه اینکه هیچ سناریویی دارای ویژگی. های فقط یک ژانر به خصوص نیست. یعنی یک اتاق فرار ترسناک هم دارای معماهای. گوناگونی است و در سناریوی تاریخی و ماجراجویی هم شما با اتفاقات مهیج رو به رو خواهید شد.

از این جا می توانید به رزرو اتاق فرار در کرج بپردازید. برای دوستان هم که در تهران. به دنبال اتاق فرارهایی با دکور جذاب و سناریوهای مهیج می گردند،. لینک رزرو آنلاین اتاق فرار تهران را آماده کرده ایم.

همچنین بخوانید:

اصطلاحات اتاق فرار

قوانین اتاق فرار

فواید اتاق فرار

انواع قفل اتاق فرار

اتاق فرار معمایی

ترس در اتاق فرار

اتاق فرار ترسناک

اتاق فرار اکومال کرج

اتاق فرار مهیج

کافه گیم

مجتمع اکومال کرج

0 0 رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: