رزرو لیزرتگ اکوکلاب

اتاق فرار موقتاً غیرفعال است
در حال بارگذاری ...

لیزرتگ (۳۰ دقیقه)

اتاق فرار (۶۰ دقیقه)

رزرو آنلاین لیزرتگ کرج

اگر قصد رزرو آنلاین اتاق فرار و لیزرتگ در استان البرز و شهر کرج را دارید، مجموعه اکوکلاب با ۴ سناریوی جذاب به نام های: جوکر، ناشناخته، جک قاتل و کد داوینچی و زمین بازی استاندارد لیزرتگ در خدمت شماست. البته در حال حاضر تنها سناریو جک قاتل در دسترس است که موقتاً به دلیل انجام تعمیرات قابل رزرو نمی باشد. این سناریو بعد از انجام تعمیرات و تعییرات، به شکلی جذاب تر از پیش در دسترس شما خواهد بود.  از دلایل اصلی که لیزرتگ و اتاق فرار های اکوکلاب را به بهترین گزینه تبدیل می کند، دکوراسیون جذاب و بی نظیر، سناریوهای پرکشش و تعلیقی و نیز تنوع انواع سناریو است.

سناریوهای لیزرتگ قابل اجرا در اکوکلاب

تیم دث مچ – Team Deathmatch:

مقدماتی ترین مد بازی برای کسانی که اولین تجربه ی بازی خود را دارند و می خواهند با هویت لیزرتگ آشنا شوند. بازی اجرا شده و پس از تمام شدن میزان Health یا جان، شخص از بازی خارج شده، در لابی منتظر باقی اعضای تیم خود می ماند تا تیم برنده و بازنده مشخص شود.

فان دث مچ – Fun Deathmatch:

دسته بندی به صورت تیمی است. هر شخص پس از حذف شدن به لابی برگشته و دوباره پس از Respawn یا شارژ مجدد وارد بازی می شود. در آخر تیمی که بیش ترین امتیاز را داشته باشد برنده بازی خواهد بود.

بتل رویال – Battle Royal:

لیزرتگ در سناریوی بتل رویال به ۲ صورت حذفی و Death Match برگزار می شود. همه ی افراد در زمین بازی با یک دیگر دشمن هستند. آخرین شخصی که همچنان در میدان باقی مانده باشد یا آخرین شخص با میزان امتیاز بالاتر برنده راند بازی خواهد بود.

کپچر پوینت – Capture Point:

دیوایس کپچر لیزرتگ در وسط زمین بازی وجود خواهد داشت. ۲ تیم در ناحیه ی ورودی مستقر شده و با هدبندهای خاموش شروع به حذف کردن یک دیگر می کنند. هر تیم در زمان مناسب باید کپچر پوینت را فعال کرده و به میزان ۵ دقیقه به رنگ تیم خود نگه دارد. تیمی که ۵ دقیقه را تکمیل کند، برنده راند می شود. (داشتن ری اسپان Respawn به اختیار و تصمیم جمع است).

زامبی – Zombie:

تعداد یک سوم و یا حد انتخاب جمع تبدیل به زامبی شده و با میزان Health و بالاتر از بقیه وارد می شوند. هر کسی که توسط زامبی حذف شود به زامبی تبدیل شده و هر کسی که تیم انسان ها حذف کنند به تیم انسان ها می پیوندد. هر زمان که یک تیم همه ی افراد را به تیم خود وارد کند، برنده میدان می شود.

بادیگارد – Bodyguard:

یک شخص رئیس نامیده شده و ۲ بادیگارد دارد. ۲ بادیگارد باید از رئیس حفاظت کنند. رئیس فقط یک بار اجازه ی حذف شدن دارد. بادیگارد ها باید تیم مقابل را حذف کنند. تنها بادیگاردها امکان اسپان شدن در این مد بازی لیزرتگ را دارند. در صورتی که تیم مقابل حذف شود و یا تا قبل از حذف کردن رئیس زمان به اتمام برسد، تیم بازنده اعلام می شود.

بمب – BOMB:

۲ تیم در بازی حضور دارند. یک تیم بمب گذار و دیگری خنثی کننده بمب است. مپ به ۲ بخش A و B تقسیم می شود که تیم بمب گذار بمب را در یکی از این ۲ بخش فعال می کند. تیم خنثی کننده وظیفه دارد تا قبل از ۵ دقیقه بمب را خنثی کرده و در غیر این صورت بازی را به تیم حریف واگذار می کند.

نِمِسیس – Nemesis:

متناسب با تعداد و سطح پلیرها، ۱ یا ۲ نمسیس در بازی حضور پیدا می کند. نمسیس ها دارای ۱۰۰۰ HP و دارای دمیج تیر بالاتری هستند (بین ۱۵ تا ۲۵). هر شخص امکان ۳ بار زنده شدن را دارد. در طی زمان مشخص شده نمسیس باید کشته شده و امتیاز به پلیرها داده شود.

اتاق فرار اکوکلاب موقتاً تعطیل است

انتخاب سناریو اتاق فرار

انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد. اگر در حال جست و جو برای رزرو آنلاین اتاق فرار کرج هستید و وب سایت اکوکلاب را پیدا کرده اید، می توانید از طریق صفحات معرفی اتاق فرارهای اکوکلاب اطلاعات مربوط به سناریوهای ما را بخوانید و در صورت تمایل از طریق همین صفحه سناریوی مد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. این توضیحات شامل معرفی کوتاه ماجرا و ژانر سناریوها است که در زیر به اختصار معرفی می شوند.

اتاق فرار معمایی و پلیسی

جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است. شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. این سناریو در ژانر هیجانی، معمایی و پلیسی است و بدون بازیگر و اکتور اجرا می شود.

اتاق فرار ترسناک

ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم. داستان این سناریو درباره زنی به نام خانم اسمورل است که در اواسط جنگ جهانی دوم به همراه دو فرزند خود، به روستایی در اسکاتلند فرار می کند. آن ها شب را در کلبه ای جنگلی به سر برده و صبح با بیدار شدن در آن مکان ناشناخته، از شدت غریب و عجیب بودن آن کلبه وحشت می کنند اما چاره ای جز ماندن در آن جا ندارند. اکنون سال ها از آن زمان گذشته و خانواده خانم اسمورل ناپدید شده اند. شما به عنوان یک گروه توریستی کنجکاو، وارد کلبه ناشناخته می شوید تا پرده از راز ان جا بردارید.

اتاق فرار مهیج  – اکشن و ماجراجویی

اتاق فرار جوکر برای لذت بردن افرادی آماده شده است که به رزرو آنلاین اتاق فرار کرج با سناریوی مهیج – اکشن و ماجراجویی علاقه دارند. روسای جمهور اتحادیه اروپا در مرکز همایش های سراان، اجلاسی دارند و جوکر هم قصد خرابکاری دارد. گویا انفجاری بزرگ از سوی جوکر تدارک دیده شده است و شما تنها یک ساعت زمان دارید تا بمب را یافته و خنثی کنید.

اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی

اگر شما و دوستان تان از افرادی هستید که به حضور در مکان های تاریخی و ماجراجویی علاقه مند هستید، حتماً اتاق فرار داوینچی را که به منظور رزرو آنلاین اتاق فرار در کرج مهیا شده است امتحان کنید.

رزرو آنلاین اتاق فرار

برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به رزرو اتاق فرار در شهر تهران هستند نیز، این صفحه را آماده کرده ایم تا بتوانند از این طریق به رزرو اتاق فرار مورد علاقه خود در شهر تهران بپردازند.

اگر تجربه بازی  لیزرتگ  را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۳.۷ ۳ رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
۲۵ نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: