مجتمع اکومال کرج

مجتمع تفریحی تجاری اکومال کرج

مجتمع تفریحی تجاری اکومال به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و تفریحات شهر کرج در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مجتمع اکومال کرج دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در مقایسه با سایر مال های استان، آن را متمایز می نماید. مجتمع اکومال دارای هایپرمارکت هایپراستار است که دارای وسعتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع بوده و از بزرگ ترین شعبه های هایپر استار در ایران محسوب می گردد.

مجتمع اکومال کرج

مجتمع اکومال کرج که از طراحی مدرن مطابق با استاندارد های بین المللی و روز دنیا و جذابیت های یک مجتمع فرامنطقه ای تجاری بهره می برد، دارای بخش ها امکانات بسیار مانند هایپرمارکت، پردیس سینمایی، فودکورت، فروشگاه های معتبر از مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی، رستوران، شهر بازی سرپوشیده بزرگسالان و کودکان است. همچنین مجتمع اکومال کرج به منظور آسایش هر چه بیش تر شهروندان، از پارکینگ بسیار بزرگ با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو برخوردار است.

اکومال حامی محیط زیست

امروزه تلاش برای پیشگیری از اتلاف انرژی، خودداری از آلودگی طبیعت، حفظ محیط زیست و منابع پایداراز مهم ترین دغدغه های تمامی جوامع در سراسر دنیا با برخورداری از بالاترین اولویت ها است. زیرا سالیان نه چندان کوتاهی است که آلودگی های زیست محیطی و معضلاتی نظیر گرمایش جهانی، آلودگی هوا و خشکسالی بشیریت، ادامه نسل انسان و تمامی کشورها را مورد تهدید قرار داده است. از این رو مجتمع اکومال کرج تلاش داشته است تا به صورت آگاهانه و با رعایت تمامی استانداردهای محیط زیستی از شیوه های نوین و پر بازده مصرف بهینه انرژی بهره بگیرد تا به سهم خود در راستای حفظ محیط زیست، این ارزشمندترین سرمایه بشر تلاش نماید.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف اکومال خواهیم پرداخت.

پردیس سینمایی

پردیس سینمایی مجتمع اکومال کرج به عنوان اولین پردیس سینمایی استان البرز که دارای شش سالن و ظرفیتی بالغ هزار نفر است، فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی آغاز کرده است. این سالن ها که مجهز به سیستم صوتی دالبی و تجهیزات دیجیتال مطابق با استانداردهای جهانی هستند، دارای قابلیت برگزاری انواع سمینارها، تئاتر، کنفرانس ها و همایش ها و امکان اجرای کنسرت های موسیقی هستند. همچنین پردیس سینمایی مجتمع اکومال کرج دارای کافی شاپ و بوفه های مجهز بوده تا نیاز شهروندان و مراجعان محترم را بر طرف نماید.

مجتمع اکومال کرج

سالن شماره ۱ پردیس سینمایی مجتمع اکومال کرج دارای ظرفیت ۴۸۶ نفر، سالن شماره دارای ظرفیت ۸۳ نفر، سالن های شماره ۳ و ۴ دارای ظرفیت ۹۵ نفر، سالن شماره ۵ دارای ظرفیت ۴۲ نفر و در نهایت سالن شاره ۶ دارای ظرفیت ۱۲۳ نفر است. پردیس سینمایی مجتمع اکومال در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۲ الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است. این سالن ها با استفاده از به روزترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا، به نمایش فیلم‌های برتر سینمای ایران در حوزه‌های اجتماعی، کودک و نوجوان، هنر و تجربه و… و نیز نمایش فیلم های برتر روز سینمای جهان می پردازد.

اکوکلاب اکومال

اکوکلاب از دیگر فضاهای تفریحی و سرگرمی مجتمع اکومال کرج است که تفریحات مدرنی هم چون ۴ سناریو. اتاق فرار، زمین بازی لیزرتگ با مساحت بالغ بر ۲۰۰ متر، کافه و مجموعه بازی های. رومیزی و بردگیم است. اکوکلاب همچنین علاوه بر تفریحات یاد شده اقدام به برگزاری ایونت های گروهی مافیا نموده. و خدمات جشن تولد را در مجتمع اکومال کرج به صورت پکیج های انتخابی گوناگون ارائه می دهد.

مجتمع اکومال کرج

باشگاه لیزرتگ اکوکلاب در مجتمع اکومال کرج از مجهزترین و مدرن ترین باشگاه های لیزرتگ در. سراسر ایران بوده و مجموعه بازی های رومیزی آن نیز بزرگ ترین مجموعه. بازی های فکری استان البرز محسوب می گردد. سناریوهای اتاق فرار اکوکلاب در. ژانرهای گوناگون مانند ترسناک، اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی، مهیج، معمایی، جنایی و پلیسی. طراحی شده اند و طیف وسیعی از سلیقه های گوناگون را پوشش می دهند.

مجموعه اکوکلاب نیز همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳. در مجتمع اکومال کرج آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

شهربازی اکوفان مجتمع اکومال کرج

شهربازی اکوفان به عنوان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده در شهر کرج شناخته می شود. که مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و از مجهزترین و مدرن. ترین دستگاه های بازی بهره می برد. تفریحات گوناگون در شهر بازی اکوفان مجتمع اکومال کرج برای. تمامی سنین از کودک و نوجوان تا بزرگ سال مناسب هستند. این مجموعه. اولین VR LAND را در شهر کرج تأسیس نموده و دارای تفریحاتی آموزنده و. جذاب برای کودکان مانند شهر مشاغل است.

شهر بازی اکوفان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و در روزهای. پنج شنبه و جمعه نیز از ساعت ۱۲ الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

فودکورت

مجموعه رستوران و فودکورت مجتمع اکومال کرج به طور هدفمند و با. تنوع کامل در انواع غذاها و نوشیدنی ها طراحی شده است تا با کیفیت ترین، بهترین و. لذیذترین غذاها را در اختیار شما قرار دهند. غرفه های گوناگون. فودکورت مجتمع تفریحی تجاری اکومال با پوشش دادن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از قبیل. برگر و ساندویچ، سوخاری، پیتزا، انواع سالادها، فست فود و غذاهای ایرانی در. تدارک رفع نیازهای غذایی همشهریان عزیز به صورت حضوری و بیرون بر هستند.

مجتمع اکومال کرج

فودکورت اکومال در طبقه اول قرار داشته و همه روزه از. ساعت ۱۲ تا ۲۳ آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است. برای دیدن منوی واحدهای چیکن کلاب و مستر برگر می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

منو چیکن کلاب

منو مستر برگر

فروشگاه های تجاری اکومال شامل پوشاک، تزئینات، لوازم خانگی و سایر اقلام مورد نیاز

از اولین روزهای تأسیس و افتتاح مجتمع اکومال کرج، این مجموعه با اقبال عمومی. بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی در زمینه تولیدات تجاری گوناگون. قرار گرفت به گونه ای که در حال حاضر این مجموعه به یکی از مراکز. اصلی برخی از این برندها تبدیل شده است.

همچنین بخوانید:

اصطلاحات اتاق فرار

موفقیت در اتاق فرار

قوانین اتاق فرار

فواید اتاق فرار

انواع قفل اتاق فرار

اتاق فرار معمایی

ترس در اتاق فرار

اتاق فرار مهیج

اتاق فرار اکومال کرج

اتاق فرار ترسناک

اسکیپ روم کرج

کافه گیم

0 0 رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: