اتاق فرار اکومال کرج

اتاق فرار اکومال کرج

مجموعه تفریحی بزرگسالان اکوکلاب، یکی از مراکز تفریحی مدرن و سرپوشیده است که در فضایی بزرگ، آرام و دلنشین شامل کافه و تفریحاتی چون لیزرتگ، برد گیم و اتاق فرار اکومال کرج می باشد. این مجموعه تفریحی با اختصاص فضایی بالغ بر ۲۰۰ متر برای بازی جذاب لیزرتگ و برخورداری از بیش از ۱۵۰ بازی رومیزی، یک محیط تفریحی خانوادگی و لذت بخش محسوب می شود.

اتاق فرار اکومال کرج شامل ۴ سناریو هیجان انگیز است که هر کدام دارای ظرفیت بازی هم زمان ۳ الی ۶ نفر را دارا هستند. این سناریوها که در ژانرهای گوناگون طراحی شده اند، هر کدام در مدت زمانی بالغ بر یک ساعت انجام شده و از محبوب ترین تفریحات مجموعه اکوکلاب هستند.

سناریوهای اتاق فرار اکومال کرج

اتاق فرار ناشناخته

اسکیپ روم ناشناخته در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج در ژانر ترسناک طراحی شده است. که به عنوان یکی محبوب ترین ژانرهای اسکیپ روم در سراسر جهان شناخته می شود.. داستان درباره زنی است به نام خانم اسمورل که در خلال جنگ جهانی دوم. به همراه دو فرزند خود از شهر لندن که زیر آتش حملات دشمن است،. فرار کرده و به روستایی در اسکاتلند پناه می برد. در کنار این روستا. جنگلی تاریک قرار داشته و در میان جنگل، یک کلبه روستایی متروکه دیده می شود.

اتاق فرار اکومال کرج

خانم اسمورل با دو فرزندش شب را تا صبح در این کلبه به سر می برند. اما با طلوع آفتاب، معلوم می شود که این یک کلبه عادی نیست و اشیای عجیب و غریبی. در آن قرار دارند. حالا با گذشت سال ها، دیگر از سرنوشت. خانم اسمورل و دو فرزندش اطلاعی در دست نیست اما شما به همراه دوستان تان. به عنوان گروهی از توریست های کنجاو و ماجراجو وارد این کلبه شده اید تا. در تاریکی شب، یک ساعت را در آن جا به سر برید. باید در این مدت پرده از راز کلبه برداشته،. از سرنوشت خانواده اسمورل آگاه شوید و خودتان را از آن مهلکه نجات دهید.. این خلاصه ای از ماجرای اسکیپ روم ناشناخته در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج است.

اتاق فرار کد داوینچی

اسکیپ روم کد داوینچی در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج در ژانر اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی طراحی شده است.. این ژانر هم به دلیل دکورهای زیبا و پیچیدگی های خاص خود، از محبوب ترین. ژانرهای اسکیپ روم در سراسر جهان محسوب می شود. داستان درباره مردی. است که در یک فرقه ی مخفی، به عنوان آخرین نگهبان جام مقدس فعالیت. داشته است. او که در پوشش نگهبان و رئیس موزه لوور خدمت می کرد،. شب گذشته با هجوم و سوقصد افرادی ناشناس، به قتل رسید.

اتاق فرار اکومال کرج

تلاش مهاجمین برای به دست آوردن جام مقدس بود که آن را نتوانستند به دست آورده. و یا اطلاعاتی درباره محل مخفی کردن آن کسب کنند. اما آخرین نگهبان. جام مقدس هم قصد نداشته که جام مقدس برای همیشه در تاریخ مفقود شود.. او در آخرین لحظات زندگی خود تلاش کرد تا با استفاده از نمادها و نشانه هایی پیچیده، رمز و رازی برای. جویندگان حقیقی جام مقدس به جا بگذارد که این یادگار مقدس. را به دست آورده و از آن محافظت کنند. اکنون شما در مقام گروهی از نشانه شناسان. و نماد شناسان برجسته، به محل موزه رفته اید تا از راز جام مقدس پرده بردارید.. این خلاصه ای از ماجرای اسکیپ روم کد داوینچی در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج است.

اتاق فرار جک قاتل

اسکیپ روم جک قاتل در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج در ژانر معمایی و جنایی طراحی شده است. که به عنوان یکی محبوب ترین ژانرهای اسکیپ روم در سراسر جهان. شناخته می شود. داستان درباره یک قاتل سریالی به نام جک قاتل .(جک ریپر یا جک قصاب) است که در سال ۱۸۸۸ میلادی در شهر لندن دست به قتل سریالی. چندین زن زده است. جک قاتل که زن های قربانی خود را به دلایل خاصی انتخاب می کرد،. در میان آشوب های محلات فقیر نشین لندن و در کنار جنایت های دیگر که در آن. زمان رواج داشت، دست به اقدامات جنایت کارانه خود می زد.

اتاق فرار اکومال کرج

جک قاتل با روش های خاصی قربانیان خود را می کشت به طوری که بسیاری از کارشناسان. اعلام داشتند که قاتل، حتماً با علم پزشکی و اعضا و جوارح انسان آشنایی کافی داشته است. و ویژگی مشترک قتل های او، نوع خاص سلاخی کردن قربانیانش بوده است.. اکنون در محل یکی از قتل ها، شواهدی پیدا شده است که گویا نشان دهنده آدرس. محل زندگی جک قصاب است. شما و دوستان تان باید به عنوان گروهی از کارآگاهان زبده. به محل سکونت او رفته و با به دام انداختنش، پرده از راز جنایت های هولناک او بردارید.. این خلاصه ای از ماجرای اسکیپ روم جک قاتل در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج است.

اتاق فرار جوکر

اسکیپ روم جوکر در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج در ژانر اکشن و ماجراجویی طراحی شده است. که به عنوان یکی مهیج ترین ژانرهای اسکیپ روم در سراسر جهان شناخته می شود.. داستان درباره جوکر یکی از مشهورترین ضد قهرمان های داستان های کمیک استریپ است.. این شخصیت که به خاطر نبردهایش با بتمن و خرابکاری ها و شرارت هایش. در شهر گاتهام شهرت دارد، دوباره در حال تدارک یک خرابکاری و فاجعه بزرگ است.

اتاق فرار اکومال کرج

یک اجلاس و گردهمایی بزرگ از سران تمامی کشورهای اتحادیه اروپا در حال تدارک است.. اما نشانه هایی وجود دارد مبنی بر این که جوکر در حال پایه ریزی اقداماتی هولناک و. تروریستی است. گویا این شرور تبهکار دست به بمب گذاری های متعدد در محل اجلاس سران. نموده است. اکنون نشانه هایی به دست آمده است که این بمب گذاری ها را. تأیید می نماید اما به طور هم زمان، سران کشورهای مختلف در حال تجمع در محل اجلاس هستند.. شما به همراه دوستان تان باید در قالب یک گروه از کارآگاهان و خنثی کنندگان زبده و. ماهر، به محل بمب گذاری ها رفته و اقدام به خنثی سازی چندین بمب نمایید.. اما تایمر بمب ها «یک ساعت» را نشان می دهند. شما برای نجات خودتان. و پیش گیری از یک فاجعه بزرگ، تنها یک ساعت زمان دارید. این. خلاصه ای از ماجرای اسکیپ روم جوکر در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج است.

رزرو اتاق فرار اکومال کرج

برای رزرو سناریوهای جذاب و هیجان انگیز اتاق فرار اکومال کرج می توانید از این لینک استفاده نموده. و به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید. که ظرفیت هر سانس برای سناریوهای گوناگون اتاق فرار اکومال کرج ۳ الی. ۶ نفر است و مدت زمان بازی ها یک ساعت است.

همچنین بخوانید:

اصطلاحات اتاق فرار

موفقیت در اتاق فرار

قوانین اتاق فرار

فواید اتاق فرار

انواع قفل اتاق فرار

اتاق فرار معمایی

ترس در اتاق فرار

اتاق فرار مهیج

اتاق فرار ترسناک

اسکیپ روم کرج

کافه گیم

مجتمع اکومال کرج

0 0 رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: