اتاق فرار مهیج

اتاق فرار مهیج

اتاق فرار مهیج در کنار اتاق های معمایی و اتاق فرار ترسناک از محبوب ترین ژانرهای سناریو اتاق فرار محسوب می شود. به گونه ای که سازندگان همیشه تلاش می کنند در سناریوهایی از ژانرهای دیگر هم هیجان قابل قبولی را بگنجانند تا بازی از یک نواختی و کسالت خارج شود. به همین دلیل است که در واقع به نوعی می توان گفت که تمامی سناریو ها، اتاق فرار مهیج هستند اما به دلیل تفاوت بار هیجان، وحشت و معماها در سناریوهای گوناگون، فقط یک دسته خاصی از سناریوها است که به این نام، نامیده می شود.

کدام یک از سناریوهای اکوکلاب اتاق فرار مهیج است؟

برای روشن تر شدن این موضوع، اکنون به معرفی سناریوهای موجود در اکوکلاب می پردازیم و دسته بندی و ژانر هر کدام را بررسی می کنیم تا ببینیم کدام یک را دقیقاً می توانیم اتاق فرار مهیج بدانیم.

اتاق فرار جک قاتل

سناریو: در سال ۱۸۸۸ در شهر لندن، خبر قتل سریالی چند زن همه را در شوک فرو برد. آیا شما به یک اتاق فرار مهیج قدم گذاشته اید؟ قطعاً با هیجان زیادی رو به رو خواهید شد زیرا بررسی ها نشان داده‌اند که قاتل به خوبی با علم پزشکی آشنا بوده است. قربانیان عبارت بودند از ماری آن نیکلاس، آنی چپمن، الیزابت استراید و کاترین اداوز که همگی به فاصله کمتر از سه ماه به قتل رسیدند. قاتل که انسانی بسیار باهوش و زیرک بود، هیچ‌گاه دستگیر نشد. اما اکنون شما باید به عنوان کارآگاه اصلی این پرونده، در کنار دوستان تان پرده از راز این قتل های سریالی بردارید و قاتل را به دام بیندازید.

ژانر: اتاق فرار جک قاتل که در یک ساعت بازی می شود، دارای ویژگی های گوناگونی است اما مهم ترین ویژگی که آن را از سایر اتاق ها متمایز می کند، وجود یک داستان جنایی مربوط به قتل های زنجیره ای است که باعث می شود آن را با وجود هیجانِ بسیار، به جای اتاق فرار مهیج در ژانر اتاق فرار پلیسی معمایی دسته بندی کنیم.

اتاق فرار جوکر

سناریو: در یک گردهمایی بزرگ سیاسی، سران کشورهای اروپایی دور هم جمع شده اند.. اما یک چنین تجمع بزرگی، خرابکارهای بزرگ را هم به خود جلب می کند.. آیا می توان سناریو جوکر را یک اتاق فرار مهیج نامید؟ زیرا جوکر برگشته است و یک سناریوی. خونین را تدارک دیده است. به نظر می رسد که مأموران سرنخ هایی از یک بمب. گذاری هوشمندانه را پیدا کرده اند. شما باید به همراه دستیاران خود، به محل توطئه بروید. و تنها در یک ساعت، چندین بمب مهلک را خنثی نمایید.

اتاق فرار مهیج

ژانر: برای این بازی زمان نامحدود ندارید. شمایید و چندین بمب که باید. در عرض یک ساعت خنثی شوند. هیجان مهم ترین عاملی است که در این. سناریو حاکم است. بنابراین می توانیم اتاق فرار جوکر را در ژانر اتاق فرار مهیج دسته بندی کنیم.

اتاق فرار ناشناخته

سناریو: در اواسط جنگ جهانی دوم، خانم اسمورل که به همراه دو فرزندش از لندن. فرار کرده است، در جنگلی در اسکاتلند به کلبه ای بر می خورد. از آن جایی که سر پناه. دیگری نداشتند وارد کلبه می شوند تا شب را در آن جا به سر ببرند. هیجان بسیار. آدم را وسوسه می کند که سناریو ناشناخته را یک اتاق فرار مهیج بنامد. اما مسائل دیگری. هم در میان است. صبح معلوم می شود که اشیای موجود در کلبه به شکل حیرت آوری. مرموز و عجیبند. خانم اسمورل و فرزندانش ناپدید می شوند و حالا شما و دوستان تان باید. به عنوان گروهی از توریست های کنجکاو، شب را در چنین کلبه ای به سر ببرید.

ژانر: باید بتوانیم احساسات را از هم تفکیک کنیم. شاید بتوان به دلیل هیجان. بسیار زیاد در مواجه با موضوعات ناشناس، سناریو ناشناخته را اتاق فرار مهیج نامید. اما بهتر است بدانید که در اتاق فرار ناشناخته ترس و وحشت بیش از هر چیز دیگری قرار است. شما را تسخیر کند، بنابراین می توانیم آن را در ژانر اتاق فرار ترسناک دسته بندی کنیم.

اتاق فرار کد داوینچی

سناریو: آخرین نگهبان جام مقدس در موزه لوور به قتل می رسد. آیا در. این جا با یک اتاق فرار مهیج رو به روییم؟ قطعاً در این جا هیجان زیادی را. تجربه خواهید کرد زیرا هیچکس حتی یاران مخفی او هم. از مکان دقیق جام مقدس اطلاعی ندارند. و این نگهبان باهوش می داند که جام مقدس. نه باید در دل تاریخ گم بشود و نه به دست هر کسی بیفتد.. پس در آخرین دقایق عمر خویش، نشانه های پیچیده ای به جا می گذارد. تا تنها شایستگان بتوانند از مکان جام آگاه شوند. شما به همراه همکاران. تان باید با دنبال کردن نمادها و نشانه ها، مکان جام مقدس را کشف کنید.

اتاق فرار مهیج

ژانر: این بازی در دل یک داستان تاریخی که به هزاران سال پیش متصل می شود،. رخ می دهد. شما به عنوان ماجراجویانی کنجکاو باید بتوانید یکی یکی از پس معماها بر بیایید.. پس می توانیم اتاق فرار کد داوینچی را به جای اتاق فرار مهیج در ژانر اتاق فرار تاریخی و ماجراجویی دسته بندی کنیم.

اتاق فرار مهیج در کرج

حالا دیگر با سناریوهای موجود اسکیپ روم کرج در اکوکلاب آشنا شده اید و می توانید یک اتاق فرار. را انتخاب کنید که با سلیقه شما هماهنگ و متناسب باشد. پس می توانید از صفحه. رزرو اتاق فرار به انتخاب و رزرو آنلاین سناریو مد نظر خود در مجموعه اتاق فرار اکومال کرج بپردازید. فراموش نکنید که. در هنگام رزرو در صورتی که تمایل به رزرو اتاق فرار مهیج را دارید، از فهرست سناریو ها،. سناریوی جوکر را انتخاب نمایید.

در مجموعه اکوکلاب شما همچنین می توانید از بازی هیجان انگیز و جذاب لیزرتگ لذت ببرید، یک جشن تولد شاد به همراه گروه خانواده یا دوستان تان داشته باشید. و یا دقایقی آرامش و آسودگی خاطر را در کافه گیم اکوکلاب به همراه داشته باشید.

همچنین در صورت تمایل به بازی در شهر تهران هم می توانید از اینجا اقدام به رزرو آنلاین اتاق فرار در تهران نمایید.

همچنین بخوانید:

اصطلاحات اتاق فرار

قوانین اتاق فرار

فواید اتاق فرار

انواع قفل اتاق فرار

اتاق فرار معمایی

ترس در اتاق فرار

اتاق فرار ترسناک

اتاق فرار اکومال کرج

اسکیپ روم کرج

کافه گیم

مجتمع اکومال کرج

0 0 رأی‌ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
error: